[O1]cDrążki kierownicze.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • madziarek341
    Classic
    • 2014
    • 21

    [O1]cDrążki kierownicze.

    zapomnialem, moj blad takze przepraszam
  • Bartek.K
    Rider
    • 2012
    • 396

    #2
    [O1]cDrążki kierownicze.

    Mam zamiar wymienić drążki kierownicze i dowiedziałem się że są dwa typy tych drążków :shock: Tera jak rozpoznać jaki typ mam tych drążków? W sklepie zamówiłem TRW ale,facet nie pytał się o typ,ani nawet o rocznik samochodu :evil: I nie wiem czy dobre drążki mi zamówił.
    Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

    Komentarz

    • matrix_pl
      Elegance
      • 2010
      • 758

      #3
      tak potwierdzam są 2 rodzaje i różnią się wyglądem i długością zawsze zamawiam takie jak mam samochodzie, najłatwiej rozpoznać po uchwycie kwadrat lub sześciokąt ...
      Foty ze Spotu http://forum.octaviaclub.pl/album_cat.php?cat_id=33

      Komentarz

      • Bartek.K
        Rider
        • 2012
        • 396

        #4
        Czyli albo na końcu będzie miejsce pod klucz w kształcie kwadratu,albo sześciokątu? A jak wygląda wymiana drążków w Octavi? Trzeba wywalać wahacze?
        Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

        Komentarz

        • matrix_pl
          Elegance
          • 2010
          • 758

          #5
          Bartek.K, do drążków nie
          Foty ze Spotu http://forum.octaviaclub.pl/album_cat.php?cat_id=33

          Komentarz

          • maksiu
            RS
            • 2011
            • 11466

            #6
            Po wymianie drążków czeka Cie zrobienie zbieżności
            Paweł

            Komentarz

            • Bartek.K
              Rider
              • 2012
              • 396

              #7
              O zbieżności to wiem, to jest podstawa. :szeroki_usmiech Musze jeszcze kupić dość doży klucz do tych drążkow i zabieram sie za wymiane. Z tego co dziś patrzyłem to będzie gimnastyka z założeniem opaski na harmonijkę na maglu :twisted:
              Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

              Komentarz

              • matrix_pl
                Elegance
                • 2010
                • 758

                #8
                Bartek.K, miałem założone tyterytki plastikowe ( czy jak się to pisze ) i nie wytrzymywały teraz kupiłem opaski metalowe na klucz 7 i idealnie się spisują dojście jest za sanek
                Foty ze Spotu http://forum.octaviaclub.pl/album_cat.php?cat_id=33

                Komentarz

                • Bartek.K
                  Rider
                  • 2012
                  • 396

                  #9
                  Dzięki za pomoc
                  Dziś idę odebrać drążki i zobaczę co mi tam zamówił.
                  Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

                  Komentarz

                  • matrix_pl
                    Elegance
                    • 2010
                    • 758

                    #10
                    Bartek.K, co byś nie kupił ze średnie półki to szajs 30 tyś temu zrobiłem cały przód. Wszystko czy trzeba było czy nie na montaż szły TRW i Lamfordery. Ku**wa już mi drążek puka, na końcówce już guma zrobiła papa, gumy w wahaczach już sparciałe, wkurwiłem się niemiłosiernie i pytam się mechanika czy to normalne i dlaczego samochody z fabryki wytrzymują 60-90 tys nie zaglądając do zawieszenia a tutaj 2 lata. Bezradnie rozłożył ręce i powiedział że do wiosny wytrzyma i będzie trzeba robić
                    Foty ze Spotu http://forum.octaviaclub.pl/album_cat.php?cat_id=33

                    Komentarz

                    • Bartek.K
                      Rider
                      • 2012
                      • 396

                      #11
                      Ja 20 tys temu wymieniam końcówki drążków TRW i tuleje wahacza też TRW. Końcówki się trzymają a gumy już się nadrywają :evil: A drążki mają taki luz,ze przeglądu już bym nie zrobił :szeroki_usmiech Drążki wymienię teraz,a na wiosnę poliuretan kładę,bo nie widzi mi się co 20 tyś zmienic tuleji.

                      [ Dodano: Czw 14 Lis, 13 15:40 ]
                      Dostałem drążki TRW JAR 231 z sześciokątem na końcu. Ciekawe czy będą pasować.
                      Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

                      Komentarz

                      • solid
                        Ambiente
                        • 2013
                        • 236

                        #12
                        O matko a ja dziś jako typowa "złotówa" założyłem "budżetówkę"...
                        ___________________
                        Mechanika pojazdowa
                        Blacharstwo-lakiernictwo

                        Komentarz

                        • Bartek.K
                          Rider
                          • 2012
                          • 396

                          #13
                          Ja za jeden drążek TRW płaciłem 60 zł. A jakieś firmy RTS były po 45 zł o której pierwszy raz słyszę. A jeszcze Delphi były po 55zł chyba.
                          Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

                          Komentarz

                          Pracuję...